Abercrombie & Fitch gaat samenwerken met Zalando

Het Amerikaanse Abercrombie & Fitch heeft een samenwerking aangekondigd met het Europese Zalando. Het e-commerce platform gaat de producten van Abercrombie & Fitch in 15 Europese markten aanbieden.

Door de wholesale-samenwerking krijgt Abercrombie & Fitch toegang tot 18 miljoen actieve klanten. "Als toonaangevend online platform voor mode in Europa zijn we ervan overtuigd dat Zalando de waarde van al onze merken zal verbeteren en deze business zal onze sterke aanwezigheid in winkels en digital die het in de regio al heeft begeleiden,” zegt Fran Horowitz, president en chief merchandising officer van Abercrombie & Fitch. "Zalando is een belangrijke strategische partner, nu we doorgaan met het vergroten van ons merk en een grote merkbeleving bieden aan onze klanten op deze markten."

"Zalando is voortdurend op zoek naar nieuwe merkpartners en we zijn erg blij dat Abercrombie & Fitch Co nu verkrijgbaar is in onze winkels. De Amerikaanse retailer heeft grote vooruitgang geboekt in zijn groei en breidt zijn voetafdruk wereldwijd uit. We kijken er naar uit om die groeistrategie in ons Europese netwerk voor te zetten," zegt Moritz Hahn, senior vice president Category Management and Markets van Zalando. "Abercrombie & Fitch Co brengt drie iconische merken naar ons bedrijf en voegt dus veel waarde toe aan ons assortiment. Door dit soort samenwerkingen aan te gaan, staan we toe dat onze consumenten toegang krijgen tot internationale merken. Dat genereert een verbeterd aanbod en inspireert online winkelen in Europa nog meer."

Beeld: Facebook Abercrombie & Fitch

 

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN