• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Amazon service voor M&S

Amazon service voor M&S

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Marks & Spencer heeft Amazon geselecteerd voor het verzorgen van de B2B e-commerce site. De Britse marktleider in de kledingverkoop heeft hiertoe een overeenkomst getekend met Amazon Services Europe. Voor het sinds kort met een divisie in Luxemburg gevestigde Amazon is de samenwerking met M&S een opmaat naar meer contact met de Europese middenstand. Amazon Services Europe gaat de inhoud en de techniek verzorgen ten behoeve van de website van M&S. Maar ook het in-store orderen, per telefoon en de techniek rondom service verlening voor de clientèle horen daarbij. Marks & Spencer blijft verantwoordelijk voor het managen van de web-site, klantenservice, opslag en distributie. De afronding van de eerste fase wordt verwacht in de vroege zomer van 2006. Vanaf dat moment kunnen klanten van de voordelen genieten van het geïntegreerde bestelsysteem. Of ze nu in-store bestellen, per telefoon of via het internet. M&S directeur Steven Sharp, is blij met de nieuwe partner. "Marks & Spencer heeft al een zeer succesvolle website, met een bezoekerstal van 24 miljoen per jaar. Maar onze mogelijkheden voor e-commerce en bestellingen hebben op dit moment nog niet hun volle piek bereikt. De samenwerking met Amazon zorgt ervoor dat wij dit wel kunnen realiseren, terwijl wij ons tegelijkertijd kunnen blijven concentreren op onze core-business, namelijk het ondernemerschap." De directeur van wereldwijd opererende Amazon is opgetogen. "We verheugen ons op het feit dat we onze kennis kunnen delen met M&S, zodat zij zich volledig kunnen richten op hun expertise. Het is ons doel de clientèle van M&S te voorzien van multimogelijkheden voor de aankoop van producten. Ongeacht hun voorkeur van manier van winkelen."

Marks & Spencer