Apple TV komt met modezender M2M
bezig met laden...
Apple TV is een modezender rijker. Made to Measure (M2M) werd dinsdag gelanceerd op het kanaal van het merk. Het premium digitale netwerk vult hiermee de behoefte van een snel groeiend publiek van mode-enthousiastelingen en professionals uit de industrie.
M2M –dat ontwikkelt is door WME|IMG- gaat modeseries tonen, modeshows live streamen en zal films, nieuws en documentaires tonen. Maar het kanaal gaat ook op maat gemaakte programma’s aan haar publiek presenteren. Zoals een serie genaamd ‘Tea at the Beatrice’, een intieme serie met één op één interviews met mensen uit het vak. En ‘Visionaries’ een docuserie die ingaat op de technologie van modedesign, ‘Iconic’ geeft een kijkje in de wereld van de grootste mode influencers en hoofdrolspelers.
"M2M zal mode belichten vanuit allerlei verschillende hoeken. Er zijn zo veel verhalen te vertellen over deze industrie, maar premium televisieprogrammering die authentiek, modern en stof tot nadenken geeft is lastig te vinden. We zijn erg blij dat we deze unieke stap kunnen zetten en iedereen die van mode houdt de kans kunnen geven om de industrie van binnen naar buiten te ontdekken,” aldus Mark Shapiro, hoofd content bij WMEIIMG.
De digitalemediaontvanger Apple TV werd in 2008 gelanceerd door de makers van het Amerikaanse bedrijf Apple. Het apparaat is gelinkt aan iTunes en kan alle programma’s, series en films afspelen die opgeslagen zijn in iTunes. In 2010, 2011 en 2012 kwam Apple met een drietal nieuwe generaties van Apple TV. In september dit jaar kwam er een vierde generatie Apple TV op de markt die nog meer mogelijkheden biedt. Deze generatie is nog niet in de Benelux verkrijgbaar.