• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • BadaBing! richt zich op dancepubliek

BadaBing! richt zich op dancepubliek

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Mode

Het Nederlandse kledingmerk BadaBing! wil zich meer gaan richten op de dancescene. Daartoe slaat het merk de handen ineen met Dance-Tunes, een onlinewinkel voor elektronische muziek en deze herfst begint het merk een consumentenactie onder de naam BadaBing! Music Download Actie.

Zowel Dance-Tunes als BadaBing! richten zich op het dancepubliek tussen de 18 en 35 jaar en werkten al eerder samen. Zo begonnen de partijen een project onder de naam 'God Save The Scene', met bijbehorende T-shirts. BadaBing! bracht al een speciaal limited edition shirt uit voor Dance-Tunes met als thema 'Music is The Answer'.

De nieuwste samenwerking krijgt vorm dankzij een speciaal kaartje met een code, dat in elk kledingstuk te vinden is. Deze codes zijn allereerst een tegoed om drie dancenummers te downloaden bij Dance-Tunes. Daarna maken de consumenten kans op prijzen, zoals 100 euro downloadtegoed of 250 euro aan kleding uit de BadaBing! collectie (twee keer). De hoofdprijs bestaat uit 2 toegangskaarten voor de festivals Sensation of Mystery Land in een outfit van BadaBing!.

De BadaBing! Music Download Actie geldt voor de mei en de juli-levering, oftewel de pre-fall en fall/wintercollecties van 2008.

BadaBing