BB+++ naar Playtime Paris
bezig met laden...
Het avant-gardistische kindermerk Buisjes en Beugels, kortweg BB+++, zet dit seizoen belangrijke stappen op de internationale markt. Het merk heeft de afgelopen jaren op eigen kracht al een bescheiden clietele in het buitenland opgebouwd en gaat zich nu serieus presenteren op de vakbeurs Playtime in Parijs.
Playtime Paris is een vrij nieuwe vakbeurs voor designer kindermode, luxe accessoires, speelgoed en sinds kort ook positiekleding. De beurs, die in februari 2007 voor het eerst plaatsvond, is een initiatief van de organisatoren van Workshop en Le Showroom. Nadruk ligt op creativiteit, vernieuwing en luxe. Playtime is erg goed ontvangen door zowel pers als publiek. De eerste editie trok met 44 deelnemers ruim 1500 bezoekers in twee dagen tijd. Bij de derde editie in januari 2008 was het aantal exposanten gegroeid naar 165, het bezoekersaantal naar 2700 en het aantal beursdagen uitgebreid naar drie. In internationale vakmedia is de beurs omschreven met termen als 'cutting-edge', 'creatief en selectief', 'verfrissend' en 'totaal anders dan andere kinderbeurzen'.
21-23 juni, Parijs, gratis entrée