• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Belangrijke Consumenteninzichten

Belangrijke Consumenteninzichten

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Mode

Het Trendstop team brengt u een exclusief inzicht in de mentaliteit van de consument. Hiermee bent u verzekerd van de beste deskundige analyses voor de keuzes voor uw collecties. Deze gedragsmatige trends zijn door onze experts geanalyseerd en ontwikkeld om inspirerende rapporten voor u samen te stellen over de ideeën die de toekomst van mode zullen vormen.

Deze week krijgen lezers van FashionUnited een exclusieve vooruitblik op een invloedrijk consumenten inzicht dat impact heeft op de markt, ongeacht het seizoen. Als mondiale industrie, is het vermogen van mode om aan de behoeften van de mondiale consument tegemoet te komen een vereiste. Om hier volledig aan te voldoen richt mode zich minder op de traditionele seizoenskalender, en concentreert zich op producten die alle consumenten zullen aanspreken, ongeacht geografische locatie, hemisfeer of klimaat. Het draait om kwaliteit en levensduur, met consumenten die op zoek zijn naar seizoen-vrije stukken die ze zowel nu als over een paar jaar kunnen dragen.

Sao Paulo Season-less Show

Sao Paulo is de voorloper van de seizoen-vrije beweging. Met de afschaffing van hoge kosten en de inefficiënties van kledingproductie met een houdbaarheid van slechts zes maanden, wordt Sao Paulo nu aangewezen met een nummer. Zo zal de SPFW Seizoen 41 editie zich opnieuw kunnen focussen op creativiteit.

See Now Buy Now Collections

SS17 ziet een toename van de ‘See Now Buy Now’ collecties. Merken als Tom Ford, Burberry, Tommy Hilfiger en Ralph Lauren presenteren shows waar de kleding direct kan worden gekocht. Het enthousiasme en de belangstelling die deze shows bij de consument opwekken kunnen direct worden gebruikt en omgezet in toenemende omzet voor het label en tevredenheid van de klant.

The Colour Palette Switch

Mode stapt steeds meer af van het typische kleurpalet dat met een bepaald seizoen gepaard gaat naar ijzige pasteltinten voor de herfst en diepere, donkerdere tinten in de zomer. De praktische aspecten van het moderne leven of een onvoorspelbaar klimaat vertaalt zich naar een palet dat niet aan een seizoen gebonden is en daardoor grotere flexibiliteit biedt aan consumenten en ontwerpers.

Exclusieve Aanbieding

Wilt u meer weten over de toekomst van mode en de mentaliteit van de consument? Lezers van FashionUnited kunnen de Consumer Insights Briefing van Trendstop bijwonen voor een speciale vroegboekkorting prijs van 179 dollar. Om gebruik te maken van deze fantastische aanbieding, hoeft u slechts op de banner te klikken en uw plaats te boeken.

Trendstop is een van 's wereld's meest vooraanstaande trendadviesbureaus op het gebied van mode, bekend vanwege zijn inzichtelijke trendanalyses en prognoses. Trendstop.com rekent H&M, Primark, Forever21, Zalando, Geox, Evisu, Hugo Boss, L'Oreal en MTV tot zijn klanten.

Beelden via Trendstop: Animale, Gloria Coelho, A Brand, allen FW17-18, Burberry, Tommy Hilfiger, Burberry, allen SS17, Sally LaPointe Pre Fall 2016, Antonio Marras Resort 2017, Bottega Veneta Resort 2017.

Trendstop