• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Bitmoji werkt samen met Bergdorf Goodman

Bitmoji werkt samen met Bergdorf Goodman

Door Floor Gijsbertse

bezig met laden...

Scroll down to read more

Mode

De applicatie Bitmoji zet voet op modegrondgebied. Het heeft een nieuwe feature gelanceerd, Bitmoji Fashion, dat in samenwerking met het luxe Amerikaanse warenhuis Bergdorf Goodman en W Magazine tot stand is gekomen.

Met Bitmoji Fashion heeft iedere downloader een digitale droomgarderobe tot zijn of haar beschikking. Zo zijn er 35 outfits voor zowel mannen als vrouwen beschikbaar van verschillende toonaangevende labels en designers zoals Diane Von Furstenberg, Rodarte, Micheal Kors, Zac Posen en Kenzo, die ook te koop zijn in het warenhuis van de retailpartner. W Magazine brengt eveneens grote namen aan zoals Calvin Klein, Marc Jacobs en Alexander McQueen.

“We zijn grote Bitmoji-fans bij Bergdorf Goodman en wij zijn dan ook heel erg blij dat wij de officiële retailpartner van de Bitmoji Fashion-revolutie mogen zijn,” vertelt Joshua Shulman, directeur bij Bergdorf Goodman & NMG International, aan FashionMag.

De applicatie zal regelmatig nieuwe kledingitems toevoegen aan de digitale kledingkast. Zo zullen er looks uit iconische films en series in de app te zien zijn en kun je de laatste modetrends van het seizoen aantrekken bij jouw avatar. Alle kledingitems uit de app zijn in de winkel te passen en aan te schaffen.

“Met de lancering van Bitmoji Fashion tillen we de avatars van Bitmoji naar een volgend level om nog meer mogelijkheden te bieden om te lijken op wie de mensen zijn in het echte leven. Dit is een spannende evolutie voor ons omdat we de grenzen van berichtgeving nog verder aan het verleggen zijn,” aldus Ba Blackstock, co-founder en CEO van Bitmoji aan FashionMag.

De applicatie is vanaf nu gratis te downloaden voor iOS en Android-gebruikers.

BERGDORF GOODMAN