• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Blad met louter shoppingtips

Blad met louter shoppingtips

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Uitgeverij Sanoma brengt eind april 2004 het tijdschrift New shoppingmagazine op de markt. Het gaat om tweemaandelijkse glossy met daarin louter shoppingtips. De doelgroep bestaat uit vrouwen tussen de 18 en 45 jaar die interesse hebben in mode, accessoires en beauty. Een deel van de oplage wordt los verkocht en een deel gaat in een pakket met bladen als Cosmopolitan, Celebrity, Beau Monde en Marie Claire. Om het blad te promoten worden een uitgebreide reclamecampagne ingezet. New shoppingmagazine is in feite afgekeken van enkele succesvolle 'magalogs' (magazine en catalogus) in het buitenland, zoals Lucky in de VS en Shop Til You Drop in Australië. Het is de bedoeling dat via New shoppingmagazine in samenwerking met de fabrikant ook producten rechtstreeks aan klanten worden verkocht. Daarbij zal internet waarschijnlijk ook een grote rol bij gaan spelen. (Bron : Adformatie)

Magazine