• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Clous Mode ziet winkel als theater

Clous Mode ziet winkel als theater

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Mode

De Clous Mode Groep in Den Bosch anticipeert op de veranderende modemarkt door gebruik te maken van de digitale mogelijkheden. Daarnaast ziet de specialist in damesmode de winkelvloer als een soort theater. Dat heeft directeur Harry Bijl gezegd in een interview met het blad Retail.

 

De zes vestigingen van de groep zijn via een netwerk onderling aan elkaar verbonden en worden bediend door een tweetal centrale servers. Ook maakt men gebruik van breedbandtechnologie voor de interactieve bestelsite en communicatie met de klant. Clous Mode werkt hierbij met Unisoft Retail Solutions. Op de winkelvloer heeft Clous Mode lcd-schermen hangen, waar modeshows en sfeerbeelden worden getoond, evenals korte informatieve boodschappen die zijn gericht op het winkelend publiek. Daarnaast wil de directeur met ingang van komend najaar interactieve informatiezuilen gaan plaatsen, waarmee de klanten relevante informatie (beschikbaarheid van bepaalde maten en kleuren bijvoorbeeld) kunnen vinden. De mogelijkheden zijn volgens hem nog lang niet uitgeput: “De winkel gaan we steeds meer als een soort theater zien waarvan de decors meedraaien al naar gelang de sfeer of het seizoen. De wanden, de etalage, de entree, je kunt het er allemaal dankzij de verregaande digitale mogelijkheden bij betrekken.

Clouse Mode Groep