Collectie Rihanna voor Puma op New York Fashion Week
bezig met laden...
Popster Rihanna heeft inmiddels wel bewezen dat zij van alle markten thuis is: de zangeres zal tijdens de aankomende New York Fashion Week namelijk haar opwachting maken met de collectie die zij heeft ontworpen in samenwerking met Puma.
Op de Twitter-pagina van de ´Clara Lionel Foundation´, de stichting die de zangeres heeft opgericht, is te lezen dat Rihanna kaarten aanbiedt voor de herfst/winter modeshow van Puma. De hoogste bieder krijgt, behalve een toegangskaart tot de show, onder andere ook vliegtickets, backstage toegang en een uitnodiging voor het feest na de show. Rihanna´s aanbod is onderdeel van de Paddle8-veiling die wordt georganiseerd om geld in te zamelen voor de non-profitorganisatie. Het hoogste bod dat is uitgebracht bedraagt op dit moment 15.000 dollar (13.640 euro), meldt The Telegraph.
Rihanna werd in december 2014 aangesteld als creatief directeur en ambassadeur bij Puma. “Het is geweldig om een merk te vinden dat kracht en individualiteit combineert. Ik had geen betere partner kunnen bedenken waarvoor ik creatief directeur zou willen zijn,” zei de zangeres destijds over de samenwerking. Het is overigens niet de eerste keer dat Rihanna betrokken is bij Fashion Week: in 2013 was het resultaat van haar samenwerking met River Island te bewonderen tijdens London Fashion Week.
Front
row access: Bid now on @Paddle8
to experience the 1st ever @PUMA x
@Rihanna fashion show as a VIP https://t.co/ylgpFLJ9ZV #DiamondBall
—
Clara Lionel Fdn (@ClaraLionelFdn) December 8,
2015