Comma, hét succesverhaal van 2015
bezig met laden...
Comma, het vrouwelijke, verfijnde merk voor de moderne vrouw, kan met recht hét succesmerk van 2015 genoemd worden. Tegen de stroom van de markt in slaagt Comma erin te groeien. De tot de s.Oliver Groep behorende onderneming realiseerde in 2014 al een omzet van 177 miljoen euro. Dit is was een plus van 10,6 %. In dit lopende boekjaar wil Comma een plus van 13% realiseren en de 200 Miljoen Euro-grens doorbreken. CEO Armin Fichtel: ‘Wanneer er niets onvoorziens gebeurd, is het realistisch dat we dit doel behalen.’
Comma biedt elke maand cutting-edge stijlen voor elke gelegenheid, tot in detail afgewerkte collecties met een goede prijs-kwaliteit verhouding. We spreken dan niet alleen over kleding, Comma is een totaal concept van accessoires, tassen, outdoor, party en casual. Een van de belangrijkste factoren voor dit succes zijn de maandelijkse collecties: de verticalen brengen elke maand weer een fris aanbod. Het voordeel is dat er budgettair per maand gestuurd kan worden. Naast deze verticalen biedt Comma een zeer attractief NOOS programma.