Denham lanceert samenwerking met bloggers Anna Nooshin en Yara Michels
bezig met laden...
Denimmerk Denham heeft een nieuwe samenwerking aangekondigd. Het Amsterdamse denimlabel is een samenwerking gestart met de Nederlandse influencers Anna Nooshin en Yara Michels.
“Anna en Yara hebben een high profile als influential mode en lifestylebloggers, die een legioen van enthousiaste volgers uit heel Europa en van over de hele wereld inspireren,” stelt Denham in een persbericht. Onder het ‘Working together in Secret’-project hebben Nooshin en Michels antwoord gegeven op de vraag ‘Wat als je spontaan op avontuur gaat en slechts ruimte hebt voor een paar jeans, welke zou je kiezen voor je avontuur en hoe zou je ‘m je eigen maken?’
Nooshin koos voor de zwarte Needle-skinny van Denham’s concept ‘If It’s Not Indigo, It’s Black’. De Monroe, een geüpdate boyfriend jeans, was de keuze van Michels. De influencers hebben hun gekozen jeans eigen gemaakt door verschillende bewerkingen: speciale wassingen, kortere pijpen, slijtage-effecten en borduringen. De speciale ´Anna-jean’ en ‘Yara-jean’ zijn in een beperkte oplage van 100 stuks uitgebracht. Naast de jeans hebben Nooshin en Michels ‘Het ultieme witte t-shirt’ gecreëerd, op basis van basics van Denham.
Nooshin: “Het was echt heel cool om de creatieve studio van Denham binnen te stappen en samen te werken met hun team, en onze favoriete jeansstijlen aan te passen aan onze eigen wensen.” Michels vult aan: “We zijn heel trots op het idee dat onze individuele aanpassingen aan Denham’s klassieke Needles en Monroe’s gepresenteerd zullen worden naast de rest van de collectie in hun prachtige Amsterdamse winkels.”
De nieuwe modellen worden op donderdag 31 maart gelanceerd in de Denham Women’s Denim Bar in het filiaal in de Runstraat in Amsterdam. De items zijn tevens te koop via de webwinkel.
Beeld: Denham