District 5-sterren service
bezig met laden...
District zet nadrukkelijk in op service. Met als moto 'It's fun to do business' biedt de modevakbeurs voor New Luxury labels, die eind juli voor de derde keer wordt georganiseerd, haar bezoekers en exposanten leuke extra's. District - naar eigen zeggen het snelst groeiende modevakevenement in Europa - doet er alles aan om inkopers van belangrijke nationale en internationale winkels en warenhuizen naar de beurs te trekken. Deze mensen worden vervolgens letterlijk bij de hand genomen en naar de zogenaamde 'Key Exhibiting Labels' op de beursvloer gebracht.
De discussie over pendelbusjes tussen de verschillende beurzen in Amsterdam lijkt inmiddels grimmige vormen aan te nemen. Vakbeurs Modefabriek, die gelijktijdig aan de andere kant van de stad plaatsvindt, is een samenwerking aangegaan met Accessoirevakbeurs Fashion Items. Er worden gratis pendelbusjes ingezet tussen beide locaties. District wordt nadrukkelijk buitengesloten en heeft nu toegezegd belangrijke bezoekers nu op eigen houtje naar de andere mode-evenementen in de stad te rijden. Niet in een busje overigens, maar in een mini Austin Cooper met champagne onderweg.