Door een roze bril
bezig met laden...
Uitgeverij Mood forMagazines, dat ook Linda op de markt brengt, komt in november met een tweede titel. La Vie en Rose, dat volgend jaar viermaal verschijnt, is volgens uitgever/hoofdredacteur Rozemarijn de Witte 'all about love, looks and literature'. Dat meldt Adformatie deze week. Het nieuwe vrouwenblad wordt hoog in de markt gepositioneerd. Het krijgt een letterlijke tweedeling. In het voorste deel van het tijdschrift staan mode en schoonheid centraal, het achterste deel gaat over literatuur en theater. De Witte bevestigt dat La Vie en Rose de plek wil innemen die na de mislukte herlancering van Avenue openbleef. "De uitstraling en toon worden echter niet minimalistisch, maar juist over the top, Moulin Rouge. Dit blad wordt een reactie op alle reality van nu, en gaat over het 'bepoederen van de werkelijkheid', door een roze bril zeg maar. "La Vie en Rose is voor vrouwen met een romantische inslag." Internationaal gelden titels als Vanity Fair en Vogue als inspiratiebron. De verwachte betaalde oplage is zo'n 40.000 stuks.