• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Doutzen Kroes is de nieuwe ambassadeur van Hunkemöller

Doutzen Kroes is de nieuwe ambassadeur van Hunkemöller

Door Anne Buis

bezig met laden...

Scroll down to read more

Mode

Doutzen Kroes volgt Sylvie Meis op als merkambassadeur van Hunkemöller. Naast het poseren in de lingeriesetjes zal zij ook achter de tekentafel kruipen en de collecties zelf ontwerpen. Dat maakte CEO Philip Mountford tijdens de internationale perspresentatie in Berlijn bekend.

“Ik ben er ontzettend blij mee dat Doutzen onze nieuwe merkambassadrice is,” zei Philip Mountford in een persbericht. “Ze vertegenwoordigt precies onze merkwaarden en als internationaal topmodel kan ze ons merk wereldwijd meer bekendheid geven. Doutzen is een natuurlijke, stralende, prachtige, stijlvolle en natuurlijk heel sexy vrouw. In de komende twee jaar werken we met Doutzen samen aan de ontwikkeling van het merk.”

Doutzen Kroes zegt over haar collectie: “Ik zit al een tijdje in de mode business, maar heb nog nooit de mogelijkheid gehad om mijn eigen lingeriecollectie te ontwerpen. Dit is een geweldige nieuwe kans voor mij. Ik ben echt trots om de wereld wat meer van mezelf en mijn passie voor lingerie te laten zien - met mijn collectie voor Hunkemöller. Het is een merk dat dichtbij me staat en waar ik mee ben opgegroeid in Nederland, een merk met een sterk erfgoed.“

“We zijn echt trots dat Doutzen onze nieuwe merkambassadrice is geworden. Haar persoonlijkheid en passies zullen een totaal nieuwe koers inspireren voor onze producten en marketing. We gaan een paar heel unieke campagnes maken,” voegt Alexandra Legro toe.

De speciale collecties van Doutzen Kroes gaan ‘Doutzen Stories’ heten en iedere collectie zal een bepaalde kant van Kroes belichten. Dit kan in zowel lingerie-, sport- als zwemkleding zijn.

De eerste Doutzen Kroes-collectie omvat omvat verschillende lingeriesets, body’s, een bralette met highwaist slip, een jumpsuit, een onderjurk en een kimono. De collectie is vanaf 31 oktober in de winkels verkrijgbaar, maar de exclusieve pre sale start al op 27 oktober. Prijzen variëren van 14,99 euro tot 44,99 euro.

FashionUnited was aanwezig bij de internationale presentatie in Berlijn en sprak ook met CEO Philip Mountford. Lees ook: CEO Hunkemöller: “Doutzen heeft wereldwijde aanwezigheid”.

Beeld: Hunkemöller, FashionUnited

Doutzen Kroes
Hunkemoller