DSM Brand: Dover Street Market onthult eerste eigen merk in Parijs
bezig met laden...
Dover Street Market, het modeconcept store opgericht door Rei Kawakubo van Comme des Garçons, lanceert een eigen merk: DSM Brand. De eerste collectie wordt gepresenteerd tijdens de mannenmodeweek van Parijs.
"Dit is een nieuwe stap in de ontwikkeling van DSM: een eigen merk, zowel qua imago als qua activiteit", aldus Dover Street Market. De collecties dienen als "verzamelplaats voor nieuwe ideeën en communicatiemiddelen" voor diverse categorieën en smaken.
Elke collectie wordt door een andere ontwerper gemaakt. De eerste is van de Japanse ontwerper Kei Ninomiya, bekend van zijn sneakers in samenwerking met Reebok.
"DSM betekent veel voor veel mensen. Dit nieuwe avontuur belichaamt de chaos en schoonheid die al eenentwintig jaar in de winkels heerst", aldus het bedrijf.
DSM, met winkels in Parijs, New York, Londen, Los Angeles, Tokio, Singapore en Peking, opende zijn eerste winkel in 2004 en staat bekend om zijn selectie vooruitstrevende ontwerpers.
Dit artikel is in het Nederlands vertaald met behulp van een AI-tool.
FashionUnited gebruikt AI taaltools om het vertalen van (nieuws)artikelen te versnellen en de vertalingen te proeflezen om het eindresultaat te verbeteren. Dit bespaart onze menselijke journalisten tijd die ze kunnen besteden aan onderzoek en het schrijven van eigen artikelen. Artikelen die met behulp van AI zijn vertaald, worden gecontroleerd en geredigeerd door een menselijke bureauredacteur voordat ze online gaan. Als je vragen of opmerkingen hebt over dit proces, stuur dan een e-mail naar info@fashionunited.com.