• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Duur? Welnee!

Duur? Welnee!

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Eenderde van de vrouwen liegt weleens over de prijs van een nieuw kledingstuk. Dat blijkt uit een enquête dat Motivaction samen met het nieuwe tijdschrift Cosmopolitan Shopping heeft uitgevoerd. De eerste editie van het blad is vanaf vandaag verkrijgbaar. Uit het onderzoek blijkt verder dat 32 procent van de vrouwen tussen 18 en 35 jaar wel iets in de kast heeft hangen met het prijskaartje er nog aan. Voor 15 procent vormt "rood" staan bij de bank geen belemmering, shoppen doen zij toch.

Tijdschriften blijken een belangrijke inspiratiebron voor mode te zijn. Echte fashion-diehards hebben bladen op nummer één staan en noemen winkels als tweede. Dyanne Beekman is het Nederlandse stijlicoon met wie de dames graag eens zouden willen shoppen. De presentatrice van 'Passion for Fashion' laat Madonna en Sarah Jessica Parker daarmee achter zich.

Ook als het gaat om het ontwerpen van een volgende designercollectie voor H&M gaat de voorkeur uit naar Nederlanders. Deelneemsters aan de enquête hopen dat de eerstvolgende H&M-collectie ontworpen wordt door Viktor & Rolf.

Vrouw