Eerste TV-kanaal een feit voor Johnson's in Lemmer
bezig met laden...
Herenmodezaak Johnson's te Lemmer is in december als eerste modewinkel aangesloten op het FashionUnited TV-kanaal. Johnson's heeft in samenwerking met de lokale Expert winkel een tweetal informatieve beeldschermen in de winkel geplaatst. Een beeldscherm in de winkel en een in de etalage, waarop afwisselend de gevoerde merken, modenieuws en lifestyle-items worden uitgezonden.
"Ondernemers weten dat 80 procent van de aankoopbeslissingen in de winkel wordt genomen. De kunst is nu om te zorgen dat die beslissing in uw winkel plaatsvindt. Naast de deskundige hulp die u de klant biedt is de uitstraling van de winkel daarbij van doorslaggevend belang. Door de toepassing van plasmaschermen en dynamische informatie ondergaan klanten nu een rijkere winkelervaring bij Johnson's," aldus eigenaar Johan Zuid.
De focus van FashionUnited TV ligt volledig op het beeld, wat veel mogelijkheden biedt voor een creatieve invulling. U kunt met FashionUnited TV verwijzen naar de gevoerde merken, de introductie van een nieuw product, een evenement dat binnenkort plaatsvindt, lopende acties, aanbiedingen of andere promoties.
Als een magneet... De twee beeldschermen zorgen voor een noodzakelijke confrontatie met de communicatieboodschap van de winkel. Vanaf het moment dat de klant de winkel binnenstapt, werken de bewegende beelden van FashionUnited TV als een magneet. De winkelbezoeker kan er niet omheen en zal het productaanbod, modenieuws, winkelinformatie, locale entertainment en eventuele commercials ontspannen bekijken.
Informatie Voor vragen over technische aanleverspecificaties of uw FashionUnited TV campagne kunt u kijken op www.FashionUnited.tv