Farfetch lanceert Farfetch Communities
bezig met laden...
Farfetch kondigt 'Farfetch Communities' aan; een naar eigen zeggen nieuwe manier van het aanbieden van mode. De dagelijkse content die zal worden gepubliceerd op de website wordt samengesteld door verschillende creatieven waaronder actrice Chloë Sevigny, acteur, rapper en activist Riz Ahmed, model en activist Adwoa Aboah en kunstenaar en skater Blondey McCoy .
Deze stap zorgt ervoor dat Farfetch overgaat van het publiceren van wekelijkse naar dagelijkse redactionele content over dameskleding, herenkleding en kinderkleding ingevuld door creatieven uit alle hoeken van het culturele landschap. Het modeplatform schrijft op zijn website dat Farfetch met 'Farfetch Communities' de consument mode op een nieuwe manier wil laten ontdekken.
”We willen met Farfetch Communities op een steeds veranderende, inspirerende manier klanten helpen ontdekken waar ze van houden”, aldus oprichter en CEO van Farfetch, José Neves in een verklaring.
Lees ook : Farfetch strijdt tegen kortingen in luxemode
Beeld: Farfetch