Fashion Days Brussel vernieuwd
bezig met laden...
De jaarlijkse Fashion Days van het Brusselse inkoopcentrum Trade Mart Brussels, zijn dit jaar in een nieuw jasje gestoken. Omdat het bezoekersaantal de afgelopen tien jaar terugliep, had het evenement behoefte aan een vernieuwde aanpak. Het centrum stelde in samenwerking met de exposanten een uitgebreid programma samen voor de drie dagen dat het evenement duurt. Zo is er een statische show van mannequins, en er komt een speciale 'relooking'-stand waar bezoekers stijl- en kleuradviezen kunnen krijgen. In de VIP-room wacht de klant een unieke stoelmassage, en bezoekers van de beurs maken kans op een etentje voor twee personen ter waarde van € 150,-. Trade Mart Brussels zelf laat niets aan het toeval over. Alle opgesomde evenementen worden uitgebreid gepromoot via persoonlijke uitnodigingen aan klanten, digitale nieuwsbrieven, de website, affiches in het gebouw en advertenties . Het centrum heeft hoge verwachtingen van de beurs, maar blijft realistisch: ”Door de veranderingen in de markt heeft voorraadkleding het moeilijker dan vroeger”, zegt Ilse Van Campenhout, voorlichter van Trade Mart. ”Maar toch denken we dat de Fashion Days veel klanten zullen trekken.”