G-Spot campagne gecontinueerd
bezig met laden...
Geddes & Gillmore heeft besloten de 'Find your G-Spot' campagne ondanks protesten voort te zetten op Radio 538. Het betreft een vervolgspot op de eerder uitgezonden Radio-commercial. In de campagne verwijst de kledingketen naar de locatie van nieuw te openen winkels in de verschillende steden in Nederland.
Vorige week ontstond commotie voor het Europese hoofdkantoor in Breda. Bezorgde ouders vonden de commercial aanstootgevend en dreigden geweld te gebruiken als de campagne niet onmiddellijk werd stopgezet. In een eerste reactie zei directeur Marco van Maaren van Geddes & Gillmore deze reactie van de ouders "te begrijpen" en hij besloot gehoor te geven aan het verzoek.
Nu heeft het bedrijf laten weten de campagne toch te vervolgen, omdat "Geddes & Gillmore meent dat een ondeugende 'knipoog' in een commercial past in de belevingswereld van jong denkende mensen". De vervolgcampagne heet 'I found my G-Spot' en wordt inmiddels uitgezonden.