GBMI licentiehouder Sean John schoenen
bezig met laden...
Modeschoenenspecialist Global Brand Marketing Inc heeft onlangs een licentieovereenkomst met het Amerikaanse kledingmerk Sean John getekend. GMBI heeft de exclusieve rechten om de schoenencollectie van Sean John te ontwerpen, te ontwikkelen, produceren en wereldwijd te distribueren. De eerste collectie voor zomer 2008, die uit geklede, vrijetijds en sportieve stijlen voor mannen, vrouwen en kinderen bestaat, zal in juni in New York worden gepresenteerd.
"We hebben in najaar 2005 een kleine schoenencollectie gelanceerd en dat was meteen een succes", zegt Sean 'P Diddy' Combs, de rapper die zich tot modegoeroe heeft ontpopt. "Met deze nieuwe samenwerking wordt ons aanbod en de distributie belangrijk vergroot. We verheugen ons op de samenwerking met GMBI omdat zij marktleider zijn op het gebied van ontwerp en distributie."
GMBI, dat in 1996 door Killick Datta werd opgericht, is ook wereldwijd licentiehouder van schoenen voor Nautica, 7 For All Mankind, Mecca en Diesel. Een woordvoerster voor het bedrijf zei dat de collectie van Sean John al in ontwikkeling is en dat de overeenkomst volgende week op de Bread & Butter in Barcelona bekend zal worden gemaakt.