Golfjunkie; Nieuw rebels golflabel
bezig met laden...
Golfjunkie is hét merk voor de nieuwe generatie golfverslaafden. Oprichter van het merk Paul Hartog vond niet wat hij zocht in de klassieke golfkleding en besloot daarom een eigentijdse golflijn te introduceren. Zoekend naar de juiste mix tussen street, fashion en functionaliteit kwam GolfJunkie al snel uit bij dé streetwear designer van het moment, Daryl van Wouw.
Van oudsher is de golfsport gebaseerd op regels en etiquette. Strenge kledingvoorschriften bepalen wat er wel en niet mag op de golfbaan. Zo mogen de shirts, liefst met kraag, nooit een ronde hals hebben en zijn jeans nog vaak taboe. Binnen deze regels zet Golfjunkie in samenwerking met Daryl van Wouw een geheel eigentijdse golflook neer. De collectie bestaat uit (polo)shirts, truien, jassen, broeken en caps.
GolfJunkie wil met dit label het conservatieve imago van de golfsport onder de nieuwe generatie van levensgenieters veranderen. ‘Het straatbeeld naar de golfbaan brengen'. De Golfjunkie man heeft een sterke identiteit, denkt buiten de geijkte hokjes en doet wat hij zelf wil. Nooit in tegenstrijd met de etiquette van het spel maar wel met een vette knipoog naar de tradities.
Golfjunkie richt zich op de mannelijke trendbewuste golfer tussen de 20 en 40 jaar met een geheel eigen gevoel voor stijl die zich wil onderscheiden van de massa. Met prijzen op het middensegmentniveau is Golfjunkie toegankelijk voor een grote groep golfverslaafden:
Shirts (€49,95 – 69,95), truien (€89,95), pants (€99,95 – 109,95), jacks (€169,96) en caps (€19,95).
Golfjunkie is vanaf maart 2006 verkrijgbaar via de Golfjunkie internetshop en via diverse landelijke verkooppunten. Voor verkoopinformatie kijk op www.golfjunkie.nl