Grootste zomer No Kidding ooit
bezig met laden...
De belangstelling voor deze zomereditie van de No Kidding is groter dan ooit. Deze zomereditie zijn er 10% meer deelnemers dan de afgelopen zomereditie. Hiermee wordt de lijn doorgezet van de, met een recordaantal bezoekers, druk bezochte winterbeurs die als zeer positief is ervaren. Nieuwe merken voor de zomereditie van 10 & 11 juli zijn onder andere: Catimini, Jean Bourget, Kookai, Lost Property Jeanswear, Mama.Licious, Miniman, Roffel en Weekend à la mer.
Zo blijkt maar weer dat er met de formule van de No Kidding niks mis is. De No Kidding biedt een keur van merken, hoog- en midden segment, grote en kleine bedrijven. Bovendien blijft de No Kidding zeer laag drempelig door zijn open karakter en relatief lage kosten. Ook zijn er steeds meer buitenlandse bezoekers, waarvan de meeste uit België en Duitsland komen.
De No Kidding is op zondag 10 en maandag 11 juli geopend van 10.00 tot 17.00 uur. Er is kinderopvang op beide dagen van 10.30 tot 16.00 uur. De toegang en het parkeren zijn gratis.