H&M en Diesel bovenaan!
bezig met laden...
Diesel is dé jeans van dit moment, als we de lezeressen van Elle-Girl moeten geloven. Dat blijkt uit een onderzoek naar favoriete girlie-producten, dat onlangs via de website van het blad werd gehouden. Het maakte deel uit van de vele extra's die Elle -Girl onderneemt naar aanleiding van haar eerste verjaardag.
Wel dertigduizend meiden deden mee aan de enquête. En wat blijkt verder: H&M is nog steeds hun favoriete winkel.Wie dacht dat Mango en Zara het oude vertrouwde H&M onderhand wel vervangen zouden hebben, heeft het mis. Jonge meiden uit de Elle-Girl-categorie kiezen voor dure spijkerbroeken, maar de rest van hun outfit is nog steeds: goedkoop!
Uit het onderzoek blijkt verder dat de keuze voor make-up vooral uitgaat naar bekende, betaalbare merken. Zo komen Lancome, L'Oréal, Maybelline en Rimmel als winnaars uit de bus. Het favoriete telefoontje van de tienermeiden is de Nokia, met vijftig procent van de stemmen.
Jonge dames mogen goede consumenten zijn, echte krantenlezers worden het niet. Volgens de enquête zijn de regionale dagbladen en de Spit en Metro namelijk hun favoriete bladen. Misschien halen ze hun informatie liever van de t.v.: RTL Boulevard is met meer dan 62 procent van de stemmen duidelijk hun geliefde programma!