Het Huis beste optiekketen
bezig met laden...
Opticien Het Huis is in de categorie optiekbranche verkozen tot Beste Winkelketen van 2006. In de consumentenverkiezing van Elsevier Retail brachten 400.000 Nederlanders hun stem uit op wat volgens hen de beste winkelketen is. Daarmee is het de grootste consumentenverkiezing van Nederland. De overige genomineerden in de optiekbranche waren Hans Anders en Pearle. Naar eigen zeggen heeft de keten de prijs te danken aan de manier waarop Het Huis zich presenteert en de mode- en stijlbewuste medewerkers die worden getraind door trendwatcher Leco van Zadelhoff. Het Huis verkoopt behalve monturen van een eigen merk ook bekende merken. Daaronder vallen monturen en zonnebrillen van Gucci, Diesel, Ray Ban, Vogue, Versace, Calvin Klein, Esprit, Tommy Hilfiger en Gant. Het Huis werd derde in de overall-prijs Beste Winkelketen, net achter eerste-prijswinnaar Ikea en Jumbo op nummer twee.