In beeld: de eerste celebrity-samenwerking van Crocs met Drew Barrymore
bezig met laden...
Crocs heeft hun eerst celebrity-samenwerking gelanceerd. Actrice Drew Barrymore ontwierp samen met het schoenenmerk special-edition stijlen voor vrouwen en kinderen. Het is de eerste keer dat Crocs de handen ineenslaat met een beroemdheid.
De debuutcollectie van Drew Barrymore voor Crocs is wereldwijd verkrijgbaar en bevat combinaties van de kleuren geel, navy en wit op de populaire stijlen van Crocs; waaronder de Classic Clog, de Crocband Clog en de Crocs Sloane Slide. De ontwerpen zijn geïnspireerd op de persoonlijkheid en stijl van Barrymore en bevatten kleine geschreven liefdevolle boodschappen en blije bloemige versieringen.
De actrice zegt in een persbericht verheugd te zijn om haar ‘one-of-a-kindness’ via de schoenen met de wereld te delen: "Tijdens het ontwerpen werd ik geïnspireerd door liefde, positiviteit en de kleine eigenaardigheden die ons allemaal uniek maken.” Ze vertelt daarbij met liefde aan het project te hebben gewerkt.
Michelle Poole, senior vice president global product en marketing bij Crocs, voegt hieraan toe: "Drew is onbeschaamd optimistisch en aangenaam positief. Haar frisse kijk straalt af op de collectie vrouwen- en kinderschoenen. We denken dat die eigenschappen, die ook centraal staan in onze merkfilosofie, goed te herkennen zijn in de Drew Barrymore ♥ Crocs-collectie.”
Crocs heeft ook bevestigd dat Barrymore terugkeert als een van zijn drie ambassadeurs voor de "Come As you Are" -campagne in 2018. Daarin staan uniciteit en individualiteit centraal en wat het betekent om comfortabel in je schoenen te staan.
De collectie is nu online beschikbaar met prijzen vanaf 29,99 pond (34 euro) voor kinderen en 44,99 (51 euro) voor vrouwen.
Lees ook:Crocs verwacht een groei van 5 procent in 2018
Beeld: Crocs