Introductie Nederlands merk VonWinckelmann
bezig met laden...
In augustus 2004 heeft Franklin von Winckelmann zijn stijl en visie op het gebied van mode, styling, trends en kleding verwerkt in het gloednieuwe merk 'VonWinckelmann'. Een merk dat zowel trendy als dynamisch is. Een merk dat meedenkt met de afnemer. En bovenal een merk dat maatschappelijk bewust is.
Wat betekent dit concreet voor de bewuste retailer? VonWinckelmann is een onderscheidend merk met internationale allure, gericht op het midden en hoger marktsegment. Het logo, de Greyhound, is onderdeel van het familiewapen van von Winckelmann en symboliseert snelheid, nauwkeurigheid en precisie. Deze waarden zijn stuk voor stuk terug te vinden in het Flash Program van VonWinckelmann.
Flash Program Het Flash Program garandeert 4 tot 6 mannen- en vrouwencollecties per jaar. Waarom? Omdat VonWinckelmann meedenkt en de trends snel oppikt. Zodat het mogelijk is afnemers korte bestel- en leveringstijden te bieden. VonWinckelmann is een merk dat de stijlen jeans en sport combineert, wat ondermeer terug te vinden is in de Vintage lijn, onderverdeeld in Clean en Rough. VonWinckelmann heeft zich in eerste instantie toegelegd op tops, waaronder t-shirts, sweatshirts en pull-overs.
VonWinckelmann is een merk gevoed door vrijheid in al haar vormen. Vrijheid is een voorrecht. Daarom ondersteunt VonWinckelmann een aantal goede doelen en sponsort evenementen. Niet alleen in woord, ook in daad. Von Winckelmann staat een gedeelte van zijn winst af aan het goede doel. VonWinckelmann sponsort bijvoorbeeld het Dance4life evenement op 27 november dit jaar, waarvan de opbrengst bestemd is voor Stop Aids Now en World Population Foundation WPF.
Kortom, er is een nieuwe onderscheidende speler op de markt en dat is VonWinckelmann!