• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Introductie van onzichtbare merk Secret Caché

Introductie van onzichtbare merk Secret Caché

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Mode

In de maanden Juli, Augustus en September 2003 zal Secret Caché, onderdeel van de VANDRIEL Company, het nieuwe merk Secret Caché gaan introduceren op de Nederlandse, Belgische/Luxemburgse en Duitse markt.

In samenwerking met een Europees uitzendbureau zullen ruim 20 vertegenwoordigsters elke winkel in elke stad in bovenstaande landen gaan bezoeken om de winkelier kennis te laten maken met Secret Caché en de SecretBra. Iedere winkelier zal ook een promo ontvangen van de SecretBra. De winkeliers die bezocht zullen worden zijn Lingeriewinkels, Bruidszaken, en Mode/kledingzaken

Secret Caché zijn siliconen enhancers voor een "cupmaatje meer" en de "SecretBra" zijn kleefbeha´s. De vaste consumentenverkoopprijs voor de Secret Caché is € 29,95 per set en voor de SecretBra een adviesverkoopprijs van € 8,95 voor drie sets. Periodiek zal het assortiment worden aangevuld met producten op bovenstaand gebied.

VANDRIEL Company start hiermee de internetgroothandel www.bodyplein.nl , www.bodyplein.be en www.bodyplein.de waar winkeliers niet alleen via een van de vertegenwoordigsters kunnen bestellen maar ook rechtstreeks via internet. Men krijgt (op aanvraag) een gebruikerscode zodat de inkoopsprijzen en kortingen (10%!) niet zichtbaar is voor de consumenten. De personele bezetting van de VANDRIEL Company, internetretailer (per half juni 2003) is 10 personen die cliënten dagelijks tussen 09.00 en 17.30 uur telefonisch of per e-mail te woord staan.

Met de afgesloten contracten met logistieke partners zal de winkelier binnen een straal van 550 km rond Breda (Nederland) de producten binnen 24 uur in de winkel hebben liggen en verder dan 550km binnen 48 uur.

7 juli 2003

Secret Caché