• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Jennifer Lopez is slimme marketingmachine

Jennifer Lopez is slimme marketingmachine

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

"Little Jenny from the block" is al lang niet "little" meer. De populaire zangeres en actrice Jennifer Lopez heeft een bijzonder succesvol jaar achter de rug. Niet alleen sloeg ze acteur Ben Affleck aan de haak, ook bracht ze een nieuw album uit, een eigen kleding- en parfumlijn en speelde ze in diverse films. Haar succes blijft niet onopgemerkt.

Lochhead Corporation, een bedrijf dat strategische en economische groei in de gaten houdt, plaatste La Lopez hoog in de jaarlijkse lijst van "Marketing Coups". Volgens het bedrijf wist Jennifer Lopez de hele wereld aan haar voeten te krijgen. Naast bovengenoemde successen is JLo het afgelopen jaar enorm vaak te zien geweest op covers van glossy magazines. Lochhead Corporation noemt haar "een sterke vrouw, een marketingmachine met overweldigende resultaten, die door haar talent en drive heel ver is gekomen."

Daarnaast heeft Jennifer Lopez zich weten op te werken tot een waar stijlicoon. Want wat staat haar nou niet goed? Ze ziet er in een old-school trainingspak net zo goed uit als in een jurk van Versace. Een stijlvolle, succesvolle marketingmachine....arghh.

Jennifer Lopez