Johnny Loco begint kledinglijn
bezig met laden...
Twee jaar na de succesvolle introductie van de stijlvolle beachcruisers brengt lifestyle merk Johnny Loco nu ook een kledingcollectie op de markt. Daar streefde het merk al sinds de oprichting naar. Arnaud van der Vecht, directeur bij Johnny Loco zegt: "Met Johnny Loco willen wij aan onze doelgroep het gevoel overbrengen dat je in de dagelijkse hectiek af en toe op de pauzeknop kunt drukken. De Beachcruiser staat wat ons betreft voor die mentaliteit en we denken dat we hetzelfde gevoel ook heel goed kunnen ovebrengen met onze kledingcollectie. Onze gedachte om ook kleding onder het Johnny Loco label te brengen werd bevestigd door vragen uit de markt van zowel zakelijke partijen als consumenten".
Kledingketen Sissy Boy verkoopt de Johnny Loco kleding nu al, daar is op het moment een zogenaamde flash-collectie te koop. De nadruk in de collectie ligt op sweats en shirts. Arnaud van der Vecht : "De focus lag op goede pasvormen, mooie materialen en gedetailleerde afwerkingen. Dit heeft een stoere en toch vrolijke collectie opgeleverd."
De introductie van de kledinglijn gaat gepaard met een lanceringsfeest op Strand Zuid in Amsterdam op vrijdag 15 juni a.s. Daarnaast zal de collectie ook getoond worden op de Modefabriek, eind juli 2007.