• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Kledinglijn voor babyboomers

Kledinglijn voor babyboomers

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Ellen Haeser komt medio 2005 met een eigen kledingcollectie voor babyboomers op de markt. "Het wordt een eerbetoon aan het vrouwelijke figuur met gedurfde combinaties in decoratieve stoffen. De stijl is eclectisch, de prijsstelling betaalbaar", aldus de fashion consultant. De kledinglijn, die Ellen Haeser gaat heten, zal in Nederland en Duitsland worden verkocht. Voor haar collecties is zij een samenwerkingsverband aangegaan met de Duitse kledingproducent HS Fashion. De eerste wintercollectie zal in juli worden uitgeleverd. Haeser werkt al 25 jaar in de modebranche. Zij is fashion consultant voor de textielvezeldivisie van Du Pont de Nemours en maakte concepten voor Li Edelkoort. Ook ontwikkelde zij collecties voor onder andere Oilily en Esprit. Daarnaast heeft zij jarenlang inkooporganisaties als Euretco, Intres en Hadac van informatie voorzien op het gebied van modetrends, producten, tijdgeest en lifestyle. Individueel, verrassend, sexy en sportief zijn de kernwoorden voor Haesers kledinglijn. "Mijn talent ligt in het mixen, dat is mijn signatuur." Zij wil zich in haar kledingcollectie van andere onderscheiden met verrassende stofcombinaties, decoraties, prints en accessoires. De collectie zal worden verkocht door Poiesz Mode-agenturen.

Ellen Haeser