Softwarebedrijf Lectra gaat op de IMB beurs in Keulen in mei een nieuw programma onthullen. Het Product Lifestyle Management ( PLM ) programma is speciaal voor de modebranche ontwikkeld. Het stelt bedrijven in de gelegenheid kosten te reduceren en leadtijden te verkorten. Ook vebetert het de betrouwbaarheid van het productontwikkelingsproces en verzekert het bedrijven van transparant informatieverkeer. Voorts beweert Lectra dat het programma de samenwerking tussen leveranciers en opdrachtgevers optimaliseert.

"Geconfronteerd met grote veranderingen, moeten modebedrijven zich aanpassen aan een steeds moeilijker en onvoorspelbaarder wordende markt", zei Lectra voorzitter Daniel Harari. "Om op deze zakelijke behoeften en uitdagingen in te spelen, heeft Lectra een compleet, innovatief aanbod van ontwerp, ontwikkeling, productie en product lifecycle management; dit programma is het resultaat van 30 jaar ervaring in deze markt." Lectra heeft 1,500 werknemers wereldwijd en realiseerde in 2005 een omzet van $260 miljoen. Het bedrijf staat genoteerd op de beurs in Parijs. De IMB beurs in Keulen vindt plaats van 10 tot 13 mei.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN