• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Logoflex fronthangers communicatie met klant

Logoflex fronthangers communicatie met klant

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Dizz heeft een volledig nieuw fronthangersysteem ontwikkeld. De Logoflex fronthangers zijn niet alleen functioneel, maar zijn tevens bedoeld om op een subtiele én flexibele manier met de klant te communiceren. Simpel, maar effectief.

 

Communiceren, dat is de kracht van het Logoflex-systeem, betoogt Robert Keizer. Hij is de bedenker en ontwikkelaar van de nieuwe fronthangers, die op dit moment leverbaar zijn voor vijf verschillende ophang- en inhaaksystemen. “De hangers zijn geschikt als ‘drager’ van kleding, rugtassen en hockeysticks, maar ook voor bijvoorbeeld lingerie”, zegt Keizer, oprichter van het in Doetinchem gevestigde Dizz VOF. “Dizz is weliswaar een nieuwe organisatie, maar we hebben wel alle ervaring die nodig is om onze klanten goed te kunnen helpen. We willen ons voornamelijk toeleggen op het leveren van onderscheidende en vernieuwende accessoires voor winkelinrichting.”

Communicatiemogelijkheden
Hét voordeel van het Logoflex-systeem (Logoflex is een geregistreerd merk en het idee is bovendien beschermd), is de communicatiemogelijkheid. “Hoewel het iets extra’s geeft aan ons ophangsysteem, is de gebruiker natuurlijk niet verplicht ook van die toevoeging gebruik te maken”, maakt Keizer duidelijk. Wat is nu het unieke karakter ervan ? Wel, de fronthangers zijn voorzien van een verdiepte, ronde schijfafwerking aan de voorzijde. “Daarin kan de winkelier buttons plaatsen, waarop bijvoorbeeld kortingen worden aangegeven of het merk van het product worden benadrukt. We hebben veel standaard kortingsbuttons in ons assortiment in verschillende opvallende fluorkleuren. Verder kunnen we op de klantenwens inspringen door de aanmaak van bijvoorbeeld merklogo’s, actielogo’s en maataanduidingen. Ook is het vanzelfsprekend mogelijk om het logo van de organisatie of de winkelketen op de buttons te plaatsen.”

De communicatiebuttons zijn magnetisch, van geringe dikte, en vallen precies in het verdiepte gedeelte . Het valt dus niet op dat het eigenlijk losse buttons zijn. “Het is natuurlijk een voordeel dat het om magneten gaat. Zo zijn de buttons snel en eenvoudig te vervangen.”

Dizz
Logoflex is het eerste product dat is ontwikkeld door het nieuwe bedrijf Dizz (is what shops like). “We willen met onze producten een concurrerende prijs bieden voor afnemers, waarbij het product een meerwaarde heeft ten opzicht van het gangbare aanbod. We hebben de ervaring in deze branche en kunnen bovendien goed luisteren naar de wens van de klant”, zegt Robert Keizer.

dizz