• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Madonna gezicht GAP

Madonna gezicht GAP

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Popidool Madonna gaat model staand voor het Amerikaanse kledingconcern GAP. Het nieuws is nog niet officieel bevestigd maar bronnen melden dat de nieuwe reclamecampagne met Madonna als onderwerp deze herfst van start zal gaan. Het is niet voor het eerst dat GAP een beroemdheid voor zijn billboards weet te strikken. Vorig najaar bracht GAP een campagne met ruim vijftig prominente persoonlijkheden uit de film-, mode-, muziek-, kunst- en sportwereld. Iedere beroemdheid werd daarbij geportretteerd in zijn favoriete jeans (van de GAP uiteraard) gecombineerd met stukken uit de Gapnajaarscollectie. Aan die campagne werkten o.a Willie Nelson, Sissy Spacek, Lauren Hutton, Kris Kristofferson en Wayne Gretzsky mee. Maar ook hedendaagse sterren als Salma Hayek, Christian Slater, Bill Paxton en Natalie Imbruglia.
 

Gap