Marc Cain lanceert nieuw sublabel
bezig met laden...
Het Duitse bedrijf Marc Cain gaat een nieuw sublabel Marc Cain Additions op de modebeurs Panorama in Berlijn lanceren. Het bedrijf laat weten dat het sublabel de bestsellers en belangrijkste stukken uit collecties vertegenwoordigt. Naast de twee individuele lijnen, Marc Cain Collections en Marc Cain Sport, is het nieuwe sublabel een aanvulling op Marc Cain Essentials, die seizoensgebonden onafhankelijke kledingstukken aanbiedt.
Het sublabel focust zich op belangrijke productgroepen van Marc Cain zoals de zakelijke kleding, broeken, jassen, jurken, leer, nep bont en tassen. De kleding van het submerk zal in pakketten worden aangeboden aan retailers om een hogere productiviteit in het productassortiment te bereiken en een belang te genereren. Marc Cain Additions is beschikbaar in een selectief aantal winkels. De collectie dient als aanvulling op individuele kledingstukken en op de twaalf collecties van het merk.
Het Duitse bedrijf heeft speciaal een pop-up store op vier wielen ontworpen. Via de mobiele pop-up store presenteert het merk de producten die ontworpen zijn om het sublabel Marc Cain Additions te promoten voor belangrijke klanten. Het Duitse bedrijf zal de pop-up store voor het eerst op de modebeurs Panorama in Berlijn gebruiken.