Marie Jo lanceert eerste badmodecollectie
bezig met laden...
Het Belgische lingerielabel Marie Jo heeft haar eerste badmodecollectie gelanceerd. De collectie bestaat uit bikini’s en badpakken en een klein aantal accessoires, zo meldt het merk in een persbericht.
Een woordvoerster van het merk heeft aan FashionUnited laten weten dat Marie Jo met de lancering van swimwear inspeelt op vraag vanuit de consument. “Marie Jo is een merk dat bekendstaat om know how op het gebied van pasvorm: dat is dan ook waar deze collectie op is gefocust.” Bovendien kwam ook vanuit lingeriewinkels die Marie Jo verkopen vaak de vraag waarom nog geen badmode werd aangeboden, aldus de woordvoerster.
De eerste badmode collectie van het lingeriemerk is opgedeeld in ongeveer vijftien thema’s, en ieder thema bestaat uit drie tot vijf setjes. Zo bevat de lijn items in klassieke kleuren als rood en blauw, maar ook items met een streepjesprint of ruiten. Een set kost rond de 130 euro.
Marie Jo werd in 1981 opgericht, en heeft inmiddels ruim 1.000 verkooppunten wereldwijd, waarvan 150 in de Benelux. De badmode collectie van het merk zal worden verkocht bij geselecteerde, gespecialiseerde lingeriezaken.
Beeld: Marie Jo