De Franse tennissensatie Amelie Mauresmo wordt het gezicht van de nieuwe advertentiecampagne van sportartikelengigant Reebok. De 25-jarige Française bevond zich in 2004 op de nummer één positie op de ranglijst van topspelers en staat nu op nummer drie.

Mauresmo zal in de "I am what I am" verschijnen naast bekende sporters als basketball legendes Allen Iverson en Yao Ming, olympische atleten Carolina Kluft en Kelly Holmes, voetbalgrootheden Casillas en Oswaldo Sanchez en cricketspeler Rahul Dravid. Ook zullen celebrity's als Lucy Liu, Christina Ricci, John Leguziamo, Jay-Z en 50 Cent mee doen aan de campagne.

"Amelie Mauresmo is momenteel een van de meest bewonderenswaardige vrouwelijke atleten, zowel op de tennisbaan als eraf," zei Reebok wereldwijd directeur van tennis, Dianne Hayes. "Amelie is een inspiratie voor de jonge fans die haar als individu zien die altijd trouw is aan zichzelf. Het zijn haar unieke stijl en boeiende persoonlijkheid die samen met haar onmeetbare atletische talent haar het ideale globale icoon voor Reebok maken."

Reebok boekte in 2004 een omzet van ongeveer $3.8 miljard (EUR 3 miljard).

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN