Diverse Amerikaanse mode bedrijven geven consumenten de kans om door te kopen iets te doen tegen borstkanker tijdens de National Breast Cancer Awareness-maand.

Nachtkleding ontwerpster Karen Neuburger heeft een limited-edition pyama's gemaakt met een patroon van roze rozen en linten. Ze biedt ook een hoofdkussen aan met een subtiele roze afbeelding. Van de opbrengst van iedere verkochte pyama zal twee dollar naar de Nina Hyde Center for Breast Cancer Research gaan. Van elk verkocht hoofdkussen zal de ontwerpster één dollar doneren.

Winkelketen Ann Taylor ondersteund The Susan G. Komen Breast Cancer Foundation met het verkopen van witte t-shirts met een geborduurd roze detail en een roze geglazuurde broche.

New Balance Athletic Shoe heeft een collectie hardloop-, wandel- en cross-training sneakers opgedragen aan het Lace Up for the Cure project. Voor elk paar van deze schoenen dat verkocht word, doneert het bedrijf vijf dollar aan de Komen foundation.

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN