• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • MotherCare bij V&D

MotherCare bij V&D

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Vroom & Dreesmann (V&D) Almere krijgt als eerste een MotherCare-afdeling. MotherCare is een Britse formule die gaat concurreren met Prénatal. Het is de bedoeling dat in de nabije toekomst meer V&D-filialen zullen volgen. V&D Marketingdirecteur Madeleine van der Zwaan zegt in Adformatie: "Met dit kwaliteitslabel geven we onze baby- en kinderafdeling een echte impuls." De shop-in-shop formule behoort tot de nieuwe strategie van het warenhuis. Van der Zwaan wil van V&D een winkel maken voor gezinnen met kinderen. "Maar dan moet je ze wel een breed, relevant productaanbod bieden: kinderkleding, schoolcampus, slaap- en badkamer, spullen voor je vakantie." Verder moet V&D een "middagje uit" worden voor het hele gezin. Enkele merken - Mexx, Benneton, Esprit en sinds kort Hunkemöller en Dixons - doen de laatste tijd hun intrede in het warenhuis. (Bron: Adformatie)

Vroom &Dreesmann