Nieuw bedrijf oud-Timpadirecteur
bezig met laden...
Oud-commercieel directeur van Timpa, Sasja Leenders, heeft een nieuw bedrijf opgericht. Het kersverse Indulge Industries introduceerde deze maand lingerielabel Yes Master op de Nederlandse markt en kwam daarnaast met een eigen merk, Indulge. Voor volgend jaar staat er nog een nieuw merk op de planning, 'Honey' genaamd.
”Ik heb gemerkt dat er ondanks het grote aanbod van lingerie toch maar weinig spannend aanbod was”, zegt Leenders. ”Met Indulge Industries willen we dat juist gaan bieden.”
Voorlopig heeft Indulge Industries drie merken in huis: Yes Master, Indulge en het nog te introduceren Honey. Het exclusieve Yes Master is overgenomen van van het failliet verklaarde Timpa. Yes Master werd nog niet eerder verkocht in Nederland en is momenteel in Groot- Brittannië het snelst groeiende merk in het nichesegment. Met de introductie in de Verenigde Staten, Denemarken, Frankrijk, Japan en Nederland probeert het merk nu ook in de rest van de wereld een marktaandeel te veroveren.
De eerste in Nederland verkrijgbare collectie van Yes Master is geïnspireerd op oude Hollywoodfilms. De prijzen van de beha's liggen tussen de €80,- en de €125,-.
Het nieuwe merk, Honey genaamd, valt in een lagere prijscategorie: De beha's variëren in prijs tussen €24,95 en €39,95. Deze lingerie is vooral bedoeld voor tieners en om mee op te vallen. Honey doet dat met eyecatchers als lange strikken en polka dots en door gebruik te maken van luxueus ogende stoffen als imitatiesatijn en -zijde. Bovendien werkt het merk met zogenaamde 'special guest' stylisten of licenties. De eerste collectie is van de hand van Igor Pacemski, het creatieve brein achter Yes Master, en ligt nu in de winkels. Indulge is vooral bedoeld voor vrouwen die een goede pasvorm belangrijk vinden en heeft een speciale collectie voor de grotere maten met een behoefte aan extra ondersteuning.