• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Nieuw: BLVD MAN

Nieuw: BLVD MAN

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Mode

Er is een nieuw tijdschrift voor mannen op de markt. Deze week presenteerde BLVD het eerste nummer van BLVD MAN in club Odeon in Amsterdam. Tijdens de feestelijke presentatie werd Dennis van der Geest uitverkozen tot de SOC13TY BLVD MAN van 2007. Na de prijsuitreiking nam de wereldkampioen judo, tv-presentator en deejay plaats achter de draaitafels. Van der Geest werd gekozen uit een lijst van 30 mannen, die in het eerste nummer is gepubliceerd. "BLVD MAN is net als zijn vriendin vrouwenglossy BLVD (kort voor Boulevard, red.) stijlvol en eigenzinnig," aldus het persbericht. Het blad gaat van ousher prat op de eigenzinnige fotografie. Het nieuwe tijdschrift zal vier keer per jaar verschijnen in een oplage van 60.000 en zal onder meer worden verspreid via vestigingen van de Society Shop (tegenwoordig SOC13TY, red.). BLVD MAN richt zich op een mannelijke doelgroep in de leeftijd van 25 tot 45 jaar. Hoofdredacteur Margriet van der Linden typeerde het als volgt: "Een fris blad voor leuke jongens van rond de dertig met een goede baan en veel vrienden, die genieten van alles wat er op ze af komt." BLVD MAN is de tweede glossy die dit jaar voor mannen op de markt wordt gebracht. Eerder verscheen Avangarde Men, waarvan inmiddels twee nummers zijn verschenen. Beide tijdschriften verschillen van de traditionele mannenbladen, waarin vaak de nadruk ligt op sport, auto's of vrouwen. Met homobladen zijn zij echter ook niet te vergelijken. Deze mannenglossys lijken het meest op de lifestylebladen die BLVD en Avangarde ook voor vrouwen maken, met veel mode, trends, interviews en reportages.

BLVD MAN