Nieuw kledingmerk Green&Victorious
bezig met laden...
Deze zomer lanceert een nieuw kledingmerk zijn eerste vrouwencollectie, mét accessoires. Green&Victorious gebruikt natuurlijke materialen, felle kleuren en maakt een groot deel van de collectie met de hand. Het merk komt met een pure, vrolijke en energieke kledinglijn, die door het handwerk een persoonlijk tintje krijgt.
Het gebruik van kwalitatief hoogwaardige materialen is een bewuste keuze. Zo worden zijde, chiffon, leer en katoen verwerkt tot kleurrijke topjes, rokjes, jasjes, bikini's en tassen. Deze materialen worden door bestaande kledingmerken op hetzelfde prijsniveau nauwelijks samen gebruikt. Green&Victorious hoopt zich er dan ook mee te onderscheiden. Borduursels, handgeschilderde prints en ludieke slogans, zoals Green like money honey en Heart-on, maken het merk tot echt design, maar dan met een knipoog.
De prijzen van de producten variëren van 37,50 euro voor een t-shirt tot 212,50 euro voor een kimono. Green&Victorious zal worden verkocht bij o.a. SPRMRKT en Mare in Amsterdam.