• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Nieuw logo V&D

Nieuw logo V&D

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Warenhuis V&D krijgt een nieuw logo. Eind augustus of begin september moet het vertrouwde rood/blauwe beeldmerk plaatsmaken voor een een frissere variant. Directeur marketing & conceptontwikkeling Rudolph van der Kraan liet dat vallen tijdens Nationaal Retail Overleg in Wassenaar. Het aanpassen van het logo maakt deel uit van een algehele opwaardering van de formule. "Na een aantal zware jaren is V&D nu echt aan een opmars bezig," zegt persvoorlichter Dorry Burger. "Er hebben heel veel veranderingen plaatsgevonden, zowel intern als extern. Dat willen we ook laten zien in onze huisstijl." Als laatste reden voert V&D aan dat het warenhuis dit jaar zijn 120-jarig jubileum viert: "Een mooi moment om onze oude jas helemaal af te gooien. In tegenstelling tot wat diverse bronnen beweren, wordt het logo volgens persvoorlichter Dorry Burger niet groen: "Dat was een misverstand." Welke kleur het logo wel krijgt, wordt pas na de zomer bekendgemaakt.

vnd
vroomendressmann