• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Nieuw winkelconcept Oilily

Nieuw winkelconcept Oilily

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Het Nederlandse Oilily is bezig met een herpositionering. Het idee is dat het merk niet meer alleen met de collecties op gaat vallen, maar dat ook de styling meer aandacht zal krijgen en een bezoek aan een Oililywinkel een echte beleving wordt. Onderdeel van het nieuwe imago is een bohémien-achtig en meer volwassen imago. Daartoe hebben de winkels een restyling ondergaan en lanceerde het merk onlangs het Light Cabinet Tour-concept; in de buurt van Oililywinkels worden antieke kasten op straat gezet die de aandacht trekken van voorbijgangers. Wie de kast opende zag een sleutelgat waardoor men zicht had op een uitvergroot detail van een Oilily kledingstuk. De brocante kasten sluiten aan bij het nieuwe concept van de winkels waar brocanterie en industriële elementen samen komen.

De winkels van Oilily in Antwerpen en New York hebben al een restyling ondergaan. Onlangs werden deze concept-stores heropend. Door het succes hiervan werd het nieuwe concept ook in thuisland Nederland gelanceerd. De winkel in Maastricht is heropend op 16 februari. Rotterdam is op 28 februari aan de beurt en de winkel in Haarlem wordt heropend op 8 maart. De winkel in de Kalvertoren in Amsterdam wordt op 20 maart opnieuw geopend. Een restyling van de winkels in Amsterdam PC Hooftstraat en Alkmaar staat op stapel.

Oililly