Nieuwe directeur JustB vol plannen
bezig met laden...
Jean Paul Verhaaren wil de omzet van het Nederlandse modemerk JustB verdubbelen. Om dat te bereiken is hij bij het bedrijf in dienst getreden als director Operations.
In die hoedanigheid is hij verantwoordelijk voor distributie, customer care, marketing, communicatie, ict en sales, met als doel Just B. te laten groeien: 'Het plan bevat ondermeer verdere internationalisering, expansie binnen bestaande markten en de witte vlekken in het distributienetwerk in Nederland opvullen," zo laat Verhaaren weten. "Daarnaast wil Just B. groei realiseren met het bestaande distributienetwerk, onder meer door zich positief te onderscheiden in de relatie met de ondernemer. Winkels die bekend staan als de lokale smaakmakers van een dorp of buurt zijn daarin onze belangrijkste partners, daar focussen we ons op." Ook wil het bedrijf meer naar buiten treden met marketing- en reclamecampagnes.
Eerder was Verhaaren strategisch consultant voor bedrijven als Albert Heijn, Vendex en Phonehouse. Dat hij geen modeachtergrond heeft, ziet hij niet als een probleem: " Het is mijn taak de emotie in evenwicht te brengen met de ratio. Want ook bij de retailer wordt de emotie steeds meer ingehaald door de feiten en de cijfers." JustB. werd zestien jaar geleden opgericht door Edwin van Wijngaarden.