• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Nieuwe huisstijl voor V&D

Nieuwe huisstijl voor V&D

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Warenhuis Vroom & Dreesmann, kortweg V&D, heeft een nieuwe huisstijl en een nieuw logo. Het wil hét modewarenhuis van Nederland worden. De vernieuwde V&D moet dynamiek en flexibiliteit uitstralen. Het nieuwe logo stelt een boom voor met bladeren van sokken, T-shirts, vazen, glazen en andere voorwerpen.

Bestuursvoorzitter Mark McKeon zegt dat de nieuwe structuur is ingegeven door tegenvallende resultaten van het bedrijf. ”De verkopen blijven achter bij de mogelijkheden die onze locaties bieden. We kunnen niet blijven terugkijken naar vroeger en zeggen twintig jaar geleden waren we zo goed. We moeten blijven concurreren en dus veranderen.” De vestiging in de Kalverstraat in Amsterdam is de eerste winkel die naar de nieuwe stijl is ingericht. De verbouwing kostte bijna 2 miljoen euro. Dit najaar volgt een nieuwe vestiging in Doetinchem. Binnen drie tot vijf jaar moeten alle zestig filialen van V&D zijn aangepast. (Bron: ANP).

vnd
vroomendreesmann