Nieuwe structuur DuPont
bezig met laden...
DuPont Textiel en Interieurs heeft deze week een nieuwe organisatiestructuur geïntroduceerd. Doel van de nieuwe opzet is om de communicatie met directe en indirecte klanten te vergemakkelijken. Zo wil het bedrijf tegemoet komen aan de wensen van reailers en inkopers.
De nieuwe groep zal worden geleid door Max Wiesendanger die eerder werkzaam was als marketing manager van de Europese pret-a-porter- en onderkledingbedrijven. Margaret Jacob wordt de nieuwe verkoop- en marketingdirecteur voor kledingmerken en retailers. DTI benoemde verder Federico Merlo, voorheen pret-a-poter marketing/sales manager van Europa, tot directeur directe verkoop. David Brandtner wordt bedrijfsdirecteur kleding. De sleutel van het succes van de nieuwe structuur ligt volgens Wiesendanger in het begrip voor de behoeften van zowel de consument als de inkoper. "We moeten onze kansen grijpen en nog beter proberen te presteren op het gebied van innovatie, kwaliteit en snelle levertijden", aldus Wiesendanger.