• Home
  • Nieuws
  • Mode
  • Nieuwe winkelformule Siebel

Nieuwe winkelformule Siebel

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Mode

Sieradenketen Siebel komt met een nieuwe winkelformule en verandert daarmee de trend in juweliersland. De nieuwe formule is 'transparant, helder en inspiratief' ('inspirerend' was wellicht juister geweest, red.). Voor de leveranciers is het nog even wennen. Waar zij vroeger spraken over goud, zilver en karaats, moeten zij nu betrokkenheid tonen in plaats van direct een productassortiment te laten zien, zo de algemeen directeur weten. De eerste Siebelvestiging nieuwe stijl is in Utrecht gevestigd. De inrichting is wit en oogt transparant en er is een zitje met glossy's over lifestyle en trouwen. Het is de bedoeling de komende jaren de meeste vestigingen van de nieuwe huisstijl te voorzien. Momenteel zijn er 44 filialen van Siebel in Nederland, met elk een ander logo en een andere uitstraling. Ons land telt 1.700 sieradenwinkels, waarvan zo`n 80% eigen baas is. Inmiddels hebben de winkels meer last van modewinkels en warenhuizen, waar ook steeds meer sieraden worden verkocht.

Siebel