Vanaf februari gaat Nike voor de eerste keer online het gesprek aan met Europese vrouwen via Nike-women.com . Nike ontwikkelde een innovatieve website om jonge, actieve vrouwen sportief te inspireren en om te laten zien dat er geen kant-en-klare oplossingen bestaan, zo meldt het Hilversumse bedrijf vandaag. Op de site draait alles om inspiratie. Zo kun je zowel zien wat de professionele Italiaanse volleybalspeelster Maurizia Cacciatori en enthousiaste amateurs inspireert en beweegt om lichamelijk en geestelijk af te zien. Verder onthullen Nike-ontwerpers wat hen inspireert om speciaal voor vrouwen schoenen, kleding en equipment (horloges, brillen, etc.) te ontwerpen. Daarnaast tonen zij hoe iets simpels als een stoel hen kan inspireren tot het ontwerpen van een revolutionair sportjack. De topmodellen uit iedere seizoenscollectie zijn te koop op de site. Bezoekers kunnen zich eerst verlekkeren voor ‘de etalages’. Daarna kunnen zij de producten van hun keuze passen op de virtuele paspop. Natuurlijk kan de bezoeker hier ook het adres van de dichtstbijzijnde Nike-winkel in de echte driedimensionale wereld vinden. Vrouwen kunnen ook toetreden tot een exclusieve club. Met hun lidmaatschap kunnen zij introductie-evenementen en sportieve workshops in winkels bijwonen. In de toekomst kunnen zij er artikelen kopen nog voordat ze in de schappen liggen of in de rekken hangen.

 

Related Products

 

Gerelateerd

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN